SWOT למודיעין תחרותי

SWOT היא שיטה לבדיקת יכולת התחרותיות של הארגון בשוק על פי פרמטרים ספציפיים: Strengths – חוזקות, מציאת הנקודות בהן יש לארגון יתרונות על פני האחרים; Weaknesses – חולשות, הנקודות בהן הוא חלש; Opportunities – הזדמנויות הקיימות בשוק ו-Threats – האיומים שעומדים מולו. שיטה זו פותחה באוניברסיטת סטנפורד בשנות ה-60 על ידי אלברט הומפרי, יועץ עסקי וניהולי בעל שם עולמי. מאז היא הפכה לנפוצה מאוד ונחשבת כאחת היעילות.


 PCON, פורטל חדשות ומידע בנושאי מחשבים, אינטרנט ותקשורת

הוסף תגובה

This notification will be closed in seconds.