SWOT למודיעין תחרותי
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 22 שנ'
SWOT היא שיטה לבדיקת יכולת התחרותיות של הארגון בשוק על פי פרמטרים ספציפיים: Strengths – חוזקות, מציאת הנקודות בהן יש לארגון יתרונות על פני האחרים; Weaknesses – חולשות, הנקודות בהן הוא חלש; Opportunities – הזדמנויות הקיימות בשוק ו-Threats – האיומים שעומדים מולו. שיטה זו פותחה באוניברסיטת סטנפורד בשנות ה-60 על ידי אלברט הומפרי, יועץ עסקי וניהולי בעל שם עולמי. מאז היא הפכה לנפוצה מאוד ונחשבת כאחת היעילות.
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים,...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה