SWOT למודיעין תחרותי

SWOT היא שיטה לבדיקת יכולת התחרותיות של הארגון בשוק על פי פרמטרים ספציפיים: Strengths – חוזקות, מציאת הנקודות בהן יש לארגון יתרונות על פני האחרים; Weaknesses – חולשות, הנקודות בהן הוא חלש; Opportunities – הזדמנויות הקיימות בשוק ו-Threats – האיומים שעומדים מולו. שיטה זו פותחה באוניברסיטת סטנפורד בשנות ה-60 על ידי אלברט הומפרי, יועץ עסקי וניהולי בעל שם עולמי. מאז היא הפכה לנפוצה מאוד ונחשבת כאחת היעילות.


 PCON, פורטל חדשות ומידע בנושאי מחשבים, אינטרנט ותקשורת

הוסף תגובה