לדוג פרסום באינטרנט מחוץ לרשת
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
השימוש באינטרנט ככלי שיווקי יוצר לפעמים חיץ בין פרסום online לפרסום offline – היכולת לשלב אותם בצורה חכמה היא המפתח לקמפיין חזק ויעיל.
היום ההפצה ברשת לא נעשית רק ע"י המותג המפרסם אלא בעיקר ע"י הגולשים עצמם. השינוי האבולוציוני הזה יצר שינוי גם בגישת הפרסום הכוללת – אם בעבר הפרסום באינטרנט היה נפרד מהפרסום בערוצי מדיה אחרים או תומך בהם בגירסת באנרים, אז היום, הפרסום נוטה לשלב את השיווק החברתי ברשת עם הפרסום החיצוני כדי להגיע לעמדת השפעה גדולה יותר מול קהל היעד והקריאייטיב חייב לקחת זאת בחשבון.
הקושי הוא ביכולת ליצור במעבר "הרמוני" בין העולם הוירטואלי לאמיתי. איך עושים את זה? יוצרים ערך אמיתי לכל מעבר כזה. למשל, יוצרים פעילות גרילה ברחוב שהתשובה עליה תהיה ברשת, או להיפך, בונים מהלך שיווקי בפייסבוק ששולח את הגולשים לבצע פעילות מחוץ לרשת, לתעד אותה ולחזור לרשת כדי להעלות את התיעוד.
לדוגמא מהלך שיווקי שנעשה בשוודיה להעלאת המודעות לשימוש בקונדומים- במסגרת הקמפיין חולקו 100,000 קונדומים ממוספרים שנתלו ע"ג פוסטרים ברחבי המדינה. כל מי שלקח קונדום התבקש לעלות לרשת ולשתף את הגולשים בסיפורו של הקונדום הממוספר שלו. גולשים בכל המדינה ניכנסו לאתר, הוסיפו סיפור משלהם וקראו סיפורים של גולשים אחרים. סוג כזה של קמפיין נקרא cross media, כלומר, השיווק כבר לא מתמקד במדיה אחת אלא בשילוב מ
קטגוריות
עוד בנושא
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה