צור מקום לאינטרקציה עם הלקוח
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
במיוחד היום, בעידן קנייה מוכוונת חוויה, החנות מהווה הזדמנות לאינטרקציה בין לקוחות למוכר, בין לקוחות למוצר ובין לקוח ללקוח. יש להקצות מקום להתרחשות זו, בה הלקוח יוכל לחוש בנוח. תחושה נוחה, נוטה להאריך את משך השהייה של הלקוח בחנות ובאופן טבעי להגדיל את הסיכוי לרכישה מוגדלת וליצירת חוויה כוללת חיובית. מחלקות הקוסמטיקה בסופר פארם הנן מקום קלאסי המיועד ליצור אינטרקציה בין מקדמות מכירה לבין הלקוחות. מצד שני, תכנון זה הנו כה שקוף, עד שרבים מהלקוחות עוקפים או "בורחים" ממחלקות אלו מתוך הבנה שכל התעכבות קלה, תגרור זינוק של מקדמת מכירה מאופרת בכבדות בנסיון להציע עזרה.
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה