עצב וסדר את החנות באופן המאפשר ללקוח לקבל שרות מהיר
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 17 שנ'
עצב וסדר את החנות באופן המאפשר ללקוח לקבל שרות מהיר. חלפו הימים של הלחם והחלב הממוקמים בסוף החנות. הלקוחות היום מודעים לכך, ובמיוחד אם שטח החנות גדול, הם יכעסו כי ירגישו (בצדק) שמישהו "מטרטר" אותם. סניפי AMPM הם דוגמה טובה למקום בו ניתן לקבל שרות זריז ומצד שני ישנה גם אפשרות להרחיב את משך והיקף הקנייה.
קטגוריות
עוד בנושא
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה