שילוט ונראות החנות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 22 שנ'
הבהר ללקוח מיד מה אתה מוכר, נעליים, בגדים, כלי בית, מזון וכו`. תן ללקוח להביט פנימה אל החנות, כדי להבין את מהות העסק. התאם את החזית והמראה של החנות למיצוב – חנות יוקרה או חנות זולה. זכור כי יש לך כ-3 שניות לספר ללקוח "מה הסיפור שלך". דוגמה טובה להעדר השימוש בחזית, הינה של סניפי בנק רבים, השוכרים נכסים איכותיים במקומות בעלי נראות גבוהה ובסופו של דבר מצפים את החזית בפילם אטום.
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה