טיפים לכתיבת מייל: נושא ממוקד ושליחת עותק נסתר
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 51 שנ'
כשאנו כותבים מייל מעל תיבת התוכן ישנה תיבת טקסט אשר מכונה SUBJECT בה צריך לרשום את נושא המייל על מנת שהנמען ידע מייד מהו נושא המייל שהוא קיבל עוד לפני שקרא את תוכן המייל. על נושא להיות ממוקד לדוגמא: My Order No 34232 For Toy Car ולא כללי מדי – My Order. במידה והנמען יחזיר לכם תשובה ע"י לחיצה על כפתור Reply כותרת הנושא שלכם תישאר עד לסוף ההתכתבות ותתווסף לה הקידומת RE:
ישנם מעל כותרת המייל עוד 2 תיבות טקסט בשם CC (שליחת עותק – carbon copy), ו-BCC (שלחית עותק נסתר – blind carbon copy). כל אדם אשר תשימו את כתובתו בתיבת ה-CC יקבל עותק של המכתב שאתם שולחים לנמען, הנמען יוכל לראות זאת וגם את כתובת האדם המכותב למייל שנשלח אליו. כל אדם אשר תשימו את כתובתו בתיבת ה-BCC יקבל עותק נסתר של המכתב שאתם שולחים לנמען, הנמען לא יוכל לראות זאת וגם לא את כתובת האדם המכותב למייל שנשלח אליו. הנמען אפילו לא ידע שימשהו אחר מכותב למייל שהוא קיבל.
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
כותבים מייל? שמרו על אורך שורות קצר
תוכנות מיילים שונות מתייחסות לאורך השורה בצורה שונה. ולכן אם הכותב...
הוסף תגובה