'ראשית חוכמה – קנה חוכמה'
- 11/02/2012
- זמן קריאה מוערך: 19 שנ'
ארגונים רבים ממקדים את מאמצי ניהול הידע שלהם בחדשנות וביצירתיות, כדרך להביא ליצירת ידע חדש. זה מאמץ מבורך ונכון, אך לעתים הוא עומד בסתירה עם שימוש מושכל וניצול נכון של ידע קיים. לעתים קרובות, למידה של מה שקיים, ועיון מעמיק בו נתפסים כבזבוז זמן יקר. כדאי מאוד 'לקנות חוכמה' קיימת, ובהמשך לראות אם ניתן להוסיף עליה ערך חדש.
קטגוריות
עוד בנושא
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים,...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
הוסף תגובה