עליכם לעשות כל מאמץ שהדיוור שלכם לא ייחשב כספאם
- 26/11/2011
- זמן קריאה מוערך: 44 שנ'
אחת הבעיות הנלוות לשימוש ההולך וגדל בדואר אלקטרוני היא בעיית הספאם, דואר זבל. ספקיות האינטרנט נלחמות בחורמה בכל מייל החשוד עליהן כדואר זבל. כאשר אתם כעסק מחליטים להוציא ניוזלטר לרשימת התפוצה שלכם, עליכם לעשות כל מאמץ שהדיוור שלכם לא ייחשב כספאם.
א. וודאו שבתוכנה בה אתם משתמשים לשם הפצת הדיוור, מובנים אלמנטים "אנטי-ספאמיים" והקפידו על טיוב מתמיד של הרשימות.
ב. וודאו שהדיוור שלכם אינו מהווה פרסום נטו ויש בו ערך מוסף.
ג. שלחו את הדיוור שלכם רק למי שביקש לקבלו.
ד. זכרו את הדרך בה אתם, באופן אישי, מתייחסים למיילים שאינכם מעוניינים בהם. האם אלה התחושות שתרצו לעורר אצל לקוחותיכם הפוטנציאלים?
ה. הוציאו דיוורים מעניינים. בררו מה מעניין את הלקוחות שלכם, והשקיעו בתכנים.
ו. השתמשו בנוסח קבוע בשורת הנושא של המייל, על מנת שהנמען יזהה מיד את הדיוור שלכם.
ז. מספרו את הגיליונות (למשל: קידום מכירות – ניוזלטר מס' 6).
נכתב ע"י אביטל יוגב
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
לפני בחירת שם חדש למוצר, שירות או חברה, הריצו חיפוש
כשאתם רוצים לבחור שם חדש למוצר, לשירות או לחברה, רישמו באתרי חיפוש את...
-
כדי לעבור את מחסום המזכירה, עיבדו איתה ולא נגדה
איך עוברים את מחסום המזכירה? עיבדו איתה ולא נגדה. הכינו "נאום" קטן בן...
-
בידקו עם חברת בניית האתרים שהאתר שייך לכם
אין דבר מתסכל יותר מלבנות אתר, לשלם עליו במיטב כספכם, ולגלות אחרי חצי...
הוסף תגובה