איסוף החומרים, חשבו מה אתם יכולים לתת לגולשים שלכם
- 26/11/2011
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
מכל ההחלטות שקיבלתם עד עכשיו, זו החשובה ביותר – מכיוון שהיא עוסקת בסיבה העיקרית לשמה הגולשים שלכם מוכנים להסכים לקבל מכם מיילים, ואפילו לפתוח אותם: התכנים.
כלל זה מתנגש עם כל מה שלימדו אותנו בעסקים עד היום, על סודיות, על ריגול תעשייתי, על "זה לא לטלפון". מה לא לטלפון? אנחנו מדברים כאן על מידע שיכול להתגלגל ישירות למתחרים שלנו! ובכן, רבותי, אנחנו חיים בעידן חדש, אם הלקוחות שלכם מחפשים מידע הם ימצאו אותו, אצלכם או אצל המתחרים שלכם.
איך לנהל איסוף שיטתי של תכנים בחברה? ישנן שלוש דרכים עיקריות:
א. ייצור מקורי של תכנים. רלוונטי בעיקר אם החברה שלכם עוסקת בייצור תכנים – חברות העוסקות בייעוץ, בהדרכה, במחקר וכדומה.
ב. איסוף שיטתי של חדשות לוהטות ממקורות חיצוניים בארץ ו/או בעולם. ה"טאץ'" האישי של העסק שלכם יתקבל על ידי העטיפה החיצונית, אך מומלץ לחזק אותו על ידי פסקת פתיחה מאת המנכ"ל או מאת סמנכ"ל השיווק.
ג. יצירת שיתוף פעולה בין כמה חברות או עסקים המשלימים את תחום עיסוקכם, כאשר כל חברה כזו מקבלת "פינה" משלה לומר את דברה. אם תחום התמחותכם צר – אופציה זו יכולה להיות מעניינת יותר עבור הקוראים.
נכתב ע"י אביטל יוגב
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
לפני בחירת שם חדש למוצר, שירות או חברה, הריצו חיפוש
כשאתם רוצים לבחור שם חדש למוצר, לשירות או לחברה, רישמו באתרי חיפוש את...
-
כדי לעבור את מחסום המזכירה, עיבדו איתה ולא נגדה
איך עוברים את מחסום המזכירה? עיבדו איתה ולא נגדה. הכינו "נאום" קטן בן...
-
בידקו עם חברת בניית האתרים שהאתר שייך לכם
אין דבר מתסכל יותר מלבנות אתר, לשלם עליו במיטב כספכם, ולגלות אחרי חצי...
הוסף תגובה