באינטראקציה עם לקוח אין מקום להתנצחויות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 33 שנ'
הסטטיסטיקה הזהירה אומרת שרק 5% מהלקוחות המתלוננים טורחים לספר זאת לחברה, מספקת השירות. לעיתים הסיבה שהובילה אותם לעשות כן היא לא אחרת מאשר כעס, וכך כשהיד קשה על העט או המקלדת, מגלגלת את כל הסיפור שהביא את הלקוח למעמד זה, חלק מהלקוחות ישתמשו בביטויים חריפים כלפינו, כלפי עובדינו או כלפי החברה שלנו בכלל. עצרו. באינטראקציה עם לקוח אין מקום להתנצחויות. היו ממלכתיים, גם כאשר מדובר בביטויים חריפים מאד, שאינם צודקים והוגנים. עם הרבה רצון טוב ועבודה ניתן בהחלט להפוך לקוחות מתלוננים שמערבים רגשותיהם בפניה אליכם ללקוחות מרוצים שישובו להשתמש בשירותיכם, ולו רק בזכות העובדה שרגשות, אפילו כעס, מעורבים בעניין. ראו זאת כהזדמנות וכאתגר.
באדיבות המדריך למדריך, אינדקס האינטרנט הישראלי למרצים, מדריכים ומעבירי סדנאות
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה