פרובוקציה מוגזמת – שיטה שיווקית הדורשת זהירות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 55 שנ'
שיטה זו דורשת זהירות ביישומה, כיוון שאם תיסחפו יתר על מידה תוכלו לגרום להתנהגות אלימה מצד האיש שאיתו אתם משוחחים.
לדוגמה – אתם מוכרים רכבים מסחריים של Ford. האיש שאיתו אתם משוחחים טוען שהם מיותרים, והשימוש ברכב Subaru מספק אותו לגמרי.
כאן אתם מתחילים לתאר בהגזמה: "נכון, למה אתה צריך Ford, הרי ה- Subaru שלך היא רכב כל כך מעולה! עולה גרושים, צורף רק ליטר דלק ל- 100 ק"מ, ומבחינת תחזוקה – פעם בשנה מחליפים שמן וזהו זה… לא מפסיקים לנסוע בהם במשך יום שלם, כיוון שהם כמעט ולא מתקלקלים. ונהגים ממש מרוצים – הדבר היחיד שאתה שומע מהם זה שהם מוכנים בסוף המשמרת לעבוד עוד אחת – רק בשביל לא להיפרד מהרכב הנוח הזה."
ברוב המקרים אתם תצליחו לפגוע בנקודה רגישה, והלקוח שלכם יתעניין עד כמה המוצר שלכם עונה על כל הדרישות שהועלו. או שהוא ירצה לברר משהו אחר. בכל מקרה – הצלחתם לעניין אותו.
המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים
קטגוריות
עוד בנושא
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה