רשימת תפוצה הולכת ומתרחבת – והעסק הולך ומתרחב

בין אם אתם נותני שירות, מוכרי רהיטים, סיטונאים, מוזיקאים, מפיקי אירועים ועוד – רשימת תפוצה יכולה למנף את העסק שלכם ולהרחיב אותו לאין ערוך.

הדרישות: עקביות וסבלנות.


אקח לדוגמא את העסק שלי.
הליצניה – הפעלת אירועים ומסיבות לילדים ונוער.
כיצד: הכנתי דף עם פורמט קבוע ובו אני כותב כתובות מייל.
בסוף כל אחת מהמסיבות שלנו אני פונה לכל אחד מההורים, בבקשה פשוטה אחת. אני מבקש מהם לכתוב את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם בדף. כמעט לכולם יש כזו ומעטים מסרבים.
באופן הזה בכל אירוע יש לי עוד 10 מכותבים חדשים לפחות.
בכל פעם שאני עושה מחדש משהו, יש לי מוצר חדש, אני יוצא במבצע מיוחד, עושה הפעלה פתוחה לקהל הרחב, אני שולח מייל לרשימת התפוצה שלי, ההולכת ומתרחבת.
בצורה כזו אני שומר על קשר רציף וקל עם לקוחות ישנים, כך הם הופכים ללקוחות קבועים (גם אם הם לא צורכים את שירותי בפועל). כבעל עסק חשוב מאוד להזכיר למי שכבר מכיר אותך את קיומך, תזכורת כזו עשויה לעלות פתאום בשיחה בין חברות, "הוא פשוט נותן שירות מצויין, בדיוק אתמול שלך לי מייל – את חייבת לנסות".
מפורסם = מוכר. אם למיילים שלך יש כמה אלמנטים קבועים (לוגו, משפט הומוריסטי וכד'), כאשר מייל שלך יגיע, הוא כבר יהייה מוכר, כלומר – אתה תהיה מוכר. אל תתפלא אם תקבל מיילים לא מהרשימה, זה קורה הרבה, פה לאוזן.
שיטה זו היא נפלאה ויעילה, משתמשת בכלי פשוט ונוח להפעלה, והכי חשוב זול.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים


 



 

הוסף תגובה