אגורה שעולה שקל, או – הוסיפו למוצר משהו והעלו את מחירו בהרבה

ישנו סוג מסוים של מוצרים ושירותים שאינם יקרים במיוחד עבור היצרנים ועולים הרבה יותר כסף לצרכנים (והם משלמים את הכסף הזה). זה קשור לעלות של התוספת אותה ישלם הצרכן ולא לעלות האמיתית שלה.


אם אתם רוצים להגדיל בצורה מקסימלית את הרווחים שלכם – תחפשו נקודות כאלה ותיישמו אותן. איך ואיפה – תלוי במאפיינים הייחודיים של העסק. רמז – לרוב התוספות הללו קשורות לתחום הנוחיות ולאפשרויות נוספות שמכוונות בעיקר לשכנוע ולרגשות. אני אביא רק כמה דוגמאות:
חברה מסוימת מייצרת מיץ. באיזשהו שלב היא מוסיפה למיץ תוספת ויטמינים בשווי 10 אגורות, מחליפה את התווית ל"בתוספת ויטמינים" ומעלה את המחיר ב- 3 שקלים.
רכב ממוצע מסוג מרצדס שהסלון שלו עשוי מעור עולה כ- 2000-3000$ יותר מהרגיל. ההפרש בעלויות עבור היצרן מהווה פחות מ- 1000$.
המחבר חותם על הספרים שלו ומוכר אותם במחיר גבוה פי 10.
מוסיפים ללחמניה מבצק רגיל ריבת תפו"ע בעלות של 30 אגורות ומוכרים אותה ב-2 שקלים יותר.
אקדח מצופה בכרום או מגולוון באופן אחר עולה ב- 20-40% יותר, ועלותן של המתכת ושל הוצאות אחרות היא רק כ- 2-3%.


תחשבו אלו מרכיבים או פונקציות שיעלו ללקוח הרבה יותר מאשר לכם אתם יכולים להוסיף למוצר.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה