הביסו את המתחרים – בעזרת היתרונות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 54 שנ'
איך אפשר לשכנע שהמוצר שלכם יותר טוב מזה של המתחרים? לספר על היתרונות שלו. למשל על כך שהמוצר שלכם זול יותר או יפה יותר, קל יותר או עגול יותר. כדי שהלקוח יחליט שהמוצר שלכם טוב יותר וירכוש אותו.
העובדה שמבצע כזה נערך בחברה עם היקף מכירות בגובה של מיליארדי דולרים לא פוסלת את האפשרות שאתם תשתמשו ברעיון דומה. הרי אתם בהחלט יכולים להכין חוברת פרסומית שתכיל מספר מסוים של עמודים ובכל אחד מהם יתואר יתרון אחר של המוצר שלכם. או אתר שבו יצוינו כל אותם היתרונות. בקנה מידה מקומי אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, ללא הצורך בהשקעת כספים גדולה. כמובן, רק בתנאי שלמוצר שלכם יש את היתרונות הללו.
קטגוריות
עוד בנושא
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה