השתמשו בסקרנות של הלקוח כתמריץ לרכישה
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 51 שנ'
מזמן ידוע שרובנו מאופיינים במידה זו אחרת בסקרנות. אז למה שלא תנצלו תכונה זו למטרות שיווקיות?
הדרך הפשוטה ביותר לתת מענה לסקרנותו של לקוח – להראות לו מה יש בתוך המוצר. בשביל זה משתמשים בכל מיני דגמי תצוגה החצויים לשניים, תרשימים אינטראקטיביים ממוחשבים המאפשרים לראות את התוכן ולשחק עם האפשרויות של המוצר. כמו כן ניתן להשתמש במארז שקוף שמאפשר לראות באופן חלקי את תכולת המכשיר. זה יכול להיות שעון, מחשב או טלפון. למרות שההוצאות בהן כרוכים השינויים הללו במוצר אינן משמעותיות – במכירה קמעונאית מחיר של מוצר כזה יהיה קצת יותר גבוה. או הרבה יותר גבוה – כך היה במקרה של המחשבים השקופים למחצה הראשונים של Apple, שהוכרו נכון לרגע יציאתם לשוק כמובילים בתחום העיצוב.
גם אם אתם משווקים לא מוצר ממשי אלא שירות לא מוחשי – עדיין יש לכם את האפשרות לנצל את הסקרנות. אתם יכולים לארגן עבור לקוחות החברה סיור במשרדיה הפנימיים, לשתף אותם ב"סודות" או "בטעות" לאפשר ללקוחות להציץ במידע חשוב ו"לסחוב" ניירת סודית במיוחד שמיועדת לשימוש פנימי בלבד. כל אלה לטובתכם.
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה