שלמו לדיילים/ות יפה – זה ישתלם לכם

במבצעים עתירי כ"א, איכות הדייל/ת קריטית להצלחת הפעילות, ולכן ראוי לתת את אותה תשומת הלב לגיוס כ"א, והכשרתו כמו לכל האלמנטים האחרים, ואפילו יותר – היות שהדיילים הם "לב" הפעילות, לכן חשוב לתגמל אותם בהתאם. זיכרו: אף אחד לא יחייך עבורכם כל הלילה, או יגלה נאמנות למותג שלכם תמורת 22 ש"ח לשעה. צמצמו קצת בהוצאות ושלמו לדיילים יפה, התוצאות יהיו שוות …


מאת אריאל רונן – ייזום וניהול פרויקטים שיווקיים


באדיבות פורטל מפיק: כלי העבודה המקצועי שלך לתחומי הקד"ם, האירועים והתערוכות

הוסף תגובה