כדי למשוך תשומת לב, צריך לשנות את המבנה הרגיל

רוב מסמכי קורות החיים בנויים על פי המבנה הסטנדרטי. כדי להשיג את הבולטות הרצויה, צריך לצאת מהמסגרת. יש לשנות את המבנה הרגיל כדי למשוך תשומת לב ולעשות זאת באופן שישאיר את המסמך רלוונטי: לתת דגש ליתרונות ולהישגים של המועמד כבר בראש המסמך. הדבר הראשון שמעניין את מגייסי כח האדם הוא היתרון הביצועי / תוצאתי של המועמד על פני האחרים. רק אחר כך יתעניינו לגבי הפרטים האישיים והפירוט המלא.


באדיבות צחי כרמלי, מהנדס תעשייה וניהול, פלנר אסטרטגיה שיווקית ומנכ"ל חברת לוג טק תקשורת בע"מ


 My Best CV – קורות חיים שעובדים בשבילך

הוסף תגובה