איך להגביר מכירות באמצעות שלט אחד

איך להגביר מכירות באמצעות שלט אחד

שילוט זה השחור החדש

זה לא סוד שאנחנו כלקוחות מובלים אל תוך החנות באמצעות כל מיני טריקים ושיטות, זה גם לא סוד שמהרגע שאנחנו בתוך חנות אנחנו ממשיכים להיות מובלים על ידי עיצוב החנות ושלטי התצוגה בחנות. קחו שתי דוגמאות קלאסיות, המסלול שמוכתב לנו כשאנחנו נכנסים לאיקאה מצד אחד ועיצוב ותכנון המדפים בסופר מן הצד השני.

בשני המקרים ישנה מחשבה עמוקה וכמות בלתי נגמרת של פסיכולוגיה שנועדה להכתיב לנו לאן ללכת ולעודד אותנו לרכוש דברים.
מה אם אגיד לכם שגם אתם יכולים לעודד מכירות בחנות שלכם, ולא משנה אם מדובר על חנות או אפילו על משרד שעיקר פועלו אינו מכירתי. לא צריך לעבור קורס שיווקי מיוחד וגם לא להשקיע מיליונים בפרסומים או בעיצוב החנות באופן מיוחד, מספיק להציב כמה מתקני תצוגה נכונים ומדויקים והם כבר יעשו את העבודה למענכם.

הבסיס מאחורי מתקן תצוגה מנצח

מתקני תצוגה מגיעים בכל מיני צורות ויכולים להתאים לכל סוגי החנויות והמשרדים, למשל משרד של סוכני נסיעות יכול להשתמש במתקן תצוגה עומד על מנת להציג יעד חלומי, בעוד חנות אלקטרוניקה תשתמש במתקן תצוגה מסוג אחר אשר ניתן להציב עליו מכשירים סלולריים בצורה שתבליט את המוצר ולא תסיח את הדעת.

השלב הראשון בתכנון נכון הוא להבין מה אתם מתכננים להציג ולהבין מהי הדרך הנכונה והטובה ביותר להציג, זאת אומרת, מה הדרך שתבליט את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר ולא תעפיל עליו על ידי הסחות דעת מיותרות.

השלב השני מאחורי מתקן תצוגה מנצח הוא לייצר הזדהות ורגש אצל הלקוח, תחשבו על סיטואציות שנכנסתם לחנות ובאופן בלתי מוסבר הרגשתם קשר למוצר שמוצג שם, זה יכול להיות בעקבות תמונה של משפחה גדולה ומאושרת שגרמה לכם להזדהות או שזה יכול להיות ריח שמפוזר בחנות וגורם לנו להתבלבל ולרכוש מכל הבא ליד. הרגש הוא המוביל אותנו לבצע רכישה בצורה בלתי נשלטת ולא שכלתנית, זו המטרה החשובה ביותר ביצירה וקידום של מכירות.

כל אחד יכול ולא צריך אנשי מקצוע

אז נכון, איש מקצוע שזו עבדותו ידע למקסם את החלל בצורה הטובה ביותר וכנראה שגם יעשה זאת בפחות זמן מאשר הניסיונות שלכם, אבל כל עוד מדובר על חנות אחת שבבעלותכם יש לכם חופש וזמן לשחק ולטעות על מנת להבין בצורה הטובה ביותר מה עובד על לקוחותיכם.

לאלו מכם שמתכננים אכן לצאת להרפתקה הקסומה של עיצוב החנות מחדש בצורה מכירתית יותר רק נמליץ לסיום לייצר קשרים עם הלקוחות ולשוחח עמם, כך תוכלו לקבל חוות דעת מהצרכן ולעשות את השינויים הנחוצים, וכמובן לא לפחד לטעות ולשנות, זו הדרך האפשרית היחידה על מנת למקסם רווחים בצורה הטובה ביותר ועל הדרך לפתח יכולות עיצוביות שיסיעו לכם גם בעתיד.

 

הוסף תגובה