לאחר הכנס, חשוב להקצות זמן מיוחד כדי להתקשר ללידים שנאספו
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 20 שנ'
לאחר כל המאמץ שהושקע במתן חסות לכנס, יהיה זה בזבוז משווע אם לאנשי המכירות בארגון לא יתאפשר הזמן להתקשר ללידים הרבים שנאספו. חשוב, אם כן, להקצות לכך זמן מיוחד, ואף לשכור אנשי טלמרקטינג ולקבוע פגישות עבור אנשי המכירות. שימוש בדואר האלקרוני לשליחת תודה, או הצעה מכירתית ללידים יכול להניב תוצאות מצוינות בסמוך לאירוע.
מאת בועז שיינהרץ, מנכ"ל משותף בפורטל הפקת האירועים והקד"מ "מפיק"
-
טיפים להפקת אירוע קד"מ באופן עצמאי
1.קודם כל להירגע - צריך סבלנות ואורך רוח!! 2. חשוב להכין מראש תזרים אירוע...
-
האם כדאי להשקיע בהפקת אירוע ללקוחות? בהחלט כן
אירוע עסקי הינו חלק מתמהיל השיווק. ההחלטה באשר לקיום האירוע, דומה להחלטה...
-
בדוק את הציפיות של קהל המטרה
בהפקת אירוע ללקוחות, כלל טרומי הוא בדיקת הציפיות של קהל המטרה. פנה טלפונית...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה