אתם חייבים להבין את העולם בו אתם חיים ואת השוק אליו אתם מתכוונים

המשקיעים בעסק הזה אינם נדבנים. הם כאן בשביל להרוויח ולהציג למשקיעים שלהם תשואה נאה. אתם חייבים להראות שוק מעניין, רווחי וצומח במהירות. חידוש בתחום מכונות הכביסה יכול להיות מעניין אבל לא ברור שהוא רווחי. לומר את הbuzzwords- : סלולר, WAP, אינטרנט, מיתוג אלקטרו-אופטי זה בהחלט עוזר, אבל יש להניח שהמשקיע שמע את המושגים האלו עשרות או מאות פעמים. אתם חייבים להבין את העולם בו אתם חיים ואת השוק אליו אתם מתכוונים יותר טוב ממי שמדבר אתכם. זה קשה אבל הכרחי.


מאת ירון סופר, מנכ"ל חברת הסטארט אפ הישראלית קומיל (Commil)


 באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה