עשו בדיקה לפני שאתם מדוורים
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 28 שנ'
לפני שלוחצים על כפתור ה- SEND שיבצע דיוור לכל רשימת התפוצה, חובה לבצע בדיקות מקיפות שיוודאו כי הדיוור יגיע אל הנמענים בצורה תקינה, קריאה וללא שגיאות. הבדיקות אמורות לכלול דיוור לתיבות דואר שונות (לדוגמא וואלה! דואר, Hotmail וכו') ולמערכות הפעלה שונות. אם הדיוור מבוצע תוך שימוש בהתאמה אישית, רצוי גם לבדוק את "התנהגות" המכתב האלקטרוני עם שמות בעברית , באנגלית וגם ללא שמות. מערכות דיוור אלקטרוני מקצועיות תוכננו על מנת להתאים את פורמט הדיוור למערכות הדואר האלקטרוני השונות, על כן,שימוש במערכות מסוג זה יכול לחסוך חלק מתהליך הבדיקה.
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים - בסוף שבוע
אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי...
-
הקפידו שהמכתב לא יהיה רחב מדי ולא ארוך מדי
בתחום אורך ורוחב המכתב יש מספר כללי אצבע: כדי שלא תווצר גלילה אופקית...
-
אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב
במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים...
הוסף תגובה