פנייה אישית בשורת הנושא מגדילה את שיעורי פתיחת המייל

שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את הגולש כדי שיפתח ויקרא את המכתב. זמן הקריאה של שורת הנושא היא בסך הכל מספר שניות, בזמן זה הגולש מחליט אם לפתוח את המכתב או להשליכו לסל האשפה. המסר שבשורת הנושא צריך להיות מסקרן ומפתה, אך עם זאת לא להיות יומרני ופרובוקטיבי מדי, מה שיגרום לגולש לחשוש שמא מדובר בדואר זבל. מחקרים הראו כי שימוש בפנייה אישית בשורת הנושא הגדילה את שיעורי פתיחת המייל בכ – 13% בממוצע.


תוכנות ומערכות דיוור אלקטרוני – inwis

הוסף תגובה