אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 23 שנ'
במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים באמצעים גרפיים מוגזמים – טקסטים בצבעים זוהרים, אנימציות מוגזמות ושימוש בפונטים גדולים או מהבהבים. אמצעים אלו אמנם מושכים את העין המתבוננת במבט ראשון, אך לאחר מספר שניות, המראה מטריד את עיני המתבונן ומוביל להתייחסות למכתב כאל חובבני וצעקני מדי. כמו בכל תחומי העיצוב הגרפי, כך גם בעיצוב מכתב אלקטרוני – יותר מדי מוקדי תשומת לב – יבלבלו ויסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב.
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים - בסוף שבוע
אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי...
-
הקפידו שהמכתב לא יהיה רחב מדי ולא ארוך מדי
בתחום אורך ורוחב המכתב יש מספר כללי אצבע: כדי שלא תווצר גלילה אופקית...
-
פנייה אישית בשורת הנושא מגדילה את שיעורי פתיחת המייל
שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את הגולש כדי שיפתח ויקרא את...
הוסף תגובה