הקפידו שהמכתב לא יהיה רחב מדי ולא ארוך מדי
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 25 שנ'
בתחום אורך ורוחב המכתב יש מספר כללי אצבע:
כדי שלא תווצר גלילה אופקית כאשר המכתב רחב מדי – יש לקבוע רוחב מקסימלי של כ – 520 פיקסלים לכל היותר. רוחב זה יוודא שגם המשתמשים ברזולוציה של 800X 600 יוכלו לצפות במכתב ללא הגלילה.
אורכו המקסימלי של המכתב יקבע עפ"י שיקול דעתכם ובהתאם למטרתו.
אם המטרה היא מכירה – יש לקצר ככל האפשר בחלקו הראשון, ה – "טיזר" של המכתב, אך רצוי לספק פרטים נוספים לגבי המוצר (אם מדובר במוצר אחד בדואר) בתוך המכתב.
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים - בסוף שבוע
אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי...
-
אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב
במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים...
-
פנייה אישית בשורת הנושא מגדילה את שיעורי פתיחת המייל
שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את הגולש כדי שיפתח ויקרא את...
הוסף תגובה