הריח בחנות משפיע על רצון הלקוחות להישאר בה
- 10/10/2011
- זמן קריאה מוערך: 36 שנ'
הריח הוא קלף בפני עצמו ביצירת חווית הקניה. הריח הוא החוש השני החשוב אצל האדם, אבל בעידן שלנו אנחנו מתייחסים אליו כאל אח חורג, כאילו שזה לא משנה שהחנות שלנו מריחה מהניילונים, הקרטונים, ובמקרה היותר טוב מריח "חביתה" שעשו בבית הקפה הסמוך. כמה "נעים" להיכנס לחנות אופנה שניסתה להעביר דרך הקמפיין הפרסומי שלה בטלוויזיה אווירה של רוחות חורף ותחושת Cool, ולבסוף לקבל בכניסה לחנות, התזה של "ריח השירותים הציבוריים" הכל כך מוכר. איזה כיף להיכנס לרשת April, ולהרגיש את ניחוח הבשמים באוויר, לטייל בחנות לבני נשים עם ניחוח סבוני או להיכנס לבית שוקולד ולהרגיש את הריח המפתה באוויר, ובשנייה אחת להרגיש טוב, ערני וחושני.
הטיפ ניתן ע"י ליאור טאו, מנכ"ל חברת BDH, מפיצת ScentAir ו- Alcas בישראל
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
שפת הגוף, שפה חשובה בניהול מו"מ
שפת הגוף – שפה חשובה במכירות, ניהול מו"מ וניהול קשר עם לקוחות ואנשים...
-
צור מגע
כשאתה הולך לפגישה הבאה של אימון מכירות, או לכנס הבא, תפוס מקום בשורה...
-
לעתים, בשביל לקבל "כן", צריך רק לבקש
הרבה משווקים לא שואלים שאלות לסגירת עסקה, מחשש שיקבלו תשובה שלילית....
הוסף תגובה