אל תשאלו את הלקוח בחנות "אם אפשר לעזור לו"
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
חשבת פעם, כמה באמת העובדים שלך משפיעים על הלקוח ועל ההחלטות שלו? אם נשאל כל עובד או לקוח מה השאלה הראשונה ששאלו אותו בחנות, התשובה תהיה ב-99% מהמקרים "אפשר לעזור לך?". זוהי בעצם שאלה סגורה, שאלה שהתשובות אליה מתחילה במקרה הטוב ב-"כן" במקרה היותר נפוץ ב-"לא", הרי אנחנו הישראלים אף פעם לא צריכים עזרה, אנחנו יודעים הכי טוב מה טוב בשבילנו. שאלה מסוג זה מקצרת את זמן השהיה של הלקוח ואת כניסתו לאווירה הרצויה.
הטיפ ניתן ע"י ליאור טאו, מנכ"ל חברת BDH, מפיצת ScentAir ו- Alcas בישראל
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה