אין לך מה לחדש, אל תשלח!
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 27 שנ'
אל תשלח את כל הכמות בפעם אחת. כשאתה מדוור באמצעות תוכנה מקצועית עומדים לרשותך כלים סטטיסטיים לבחינת האפקטיביות ולכן בתחילה שלח כמות קטנה ומקסם את האפקטיביות בהתאם.
אחוזי פתיחה נמוכים? אולי כותרת המייל לא מספיק מגרה? יש לבחון מה הסיבה לכך.
אל תשלח יותר מפעם ב 10 ימים לאותו הנמען, אחרת תגרום לכעס ואנטגוניזם. אל תחזור על מסרים שכבר נשלחו, השתדל לחדש בכל פעם מחדש.
אם אין לך משהו חדש להגיד – אל תדוור.
הטיפים ניתנו ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה