אין לך מה לחדש, אל תשלח!

אל תשלח את כל הכמות בפעם אחת. כשאתה מדוור באמצעות תוכנה מקצועית עומדים לרשותך כלים סטטיסטיים לבחינת האפקטיביות ולכן בתחילה שלח כמות קטנה ומקסם את האפקטיביות בהתאם.


אחוזי פתיחה נמוכים? אולי כותרת המייל לא מספיק מגרה? יש לבחון מה הסיבה לכך.


אל תשלח יותר מפעם ב 10 ימים לאותו הנמען, אחרת תגרום לכעס ואנטגוניזם. אל תחזור על מסרים שכבר נשלחו, השתדל לחדש בכל פעם מחדש.


אם אין לך משהו חדש להגיד – אל תדוור.


הטיפים ניתנו ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה