עלות פר מייל – אתה עלול לשלם גם עבור מיילים שלא נפתחו

המודלים העיקריים לתמחור דיוור אלקטרוני ישיר:


CPE – Cost per Email – עלות פר מייל. המחיר ייגזר מכמות המיילים אליהם בחרת לפנות. הבעיתיות במודל זה הנה התשלום שאתה עלול לשלם גם עבור מיילים שלא נפתחו (תיבות דואר לא פעילות).


CPL – Cost per lead – עלות פר פנייה. מודל בו אתה משלם רק עבור הפונים הממלאים טופס פנייה המבקשים פרטים נוספים. מודל זה אינו כדאי במידה והמוצר שאתה מציע זול והרווחיות שלו נמוכה.


CPA – Cost Per Action – עלות פר פעולה. קנייה בפועל לדוגמא. מודל זה פחות מקובל באתרי האינטרנט הגדולים עקב חוסר ההסכמה שלהם להיות תלויים בדיווחיו של בעל העסק.


RS – Revenue Sharing – מודל חלוקת רווחים. אתה משתף את בעל המאגר ברווחים שנוצרו כתוצאה מהדיוור.


הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה