דיווח אינטנסיבי למאגר מקטין את אפקטיביות הקמפיין
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 30 שנ'
במאגר של צד שלישי יש לבדוק מס' דברים חשובים לפני הדיוור, לדוגמא:
– עד כמה, אם בכלל, המאגר מפולח? יכול להיות שהמגזר העיסקי מעניין אותך אבל העסק שלך נותן שירות בעיקר בתחומי גוש דן ולכן דיוור לאנשי עסקים מאיזורים אחרים יהיה מיותר. בדומה לדיוור ישיר מסורתי- ככל שהדיוור ממוקד יותר לקהל המטרה, כך האפקטיביות עולה.
– מהם אחוזי הפתיחה של הדיוור? האם תצטרך לשלם גם על מייל שכלל לא נפתח? (חשבונות דוא"ל לא פעילים).
– מהי תדירות הדיוור למאגר? דיוור אינטנסיבי למאגר מקטין את אפקטיביות הקמפיין וכן את האמון במדיה.
הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה