דיוור אלקטרוני ישיר ללקחותיך הינו כלי שיווקי יעיל

הדיוור האלקטרוני הישיר (Marketing Mail) הפך לאחד מצינורות השיווק המועדפים על לא מעט בעלי עסקים. אין הכוונה לדואר זבל שמציף את תיבת הדוא"ל שלנו יום יום (50% מהתעבורה ברשת הנה דואר זבל), אלא לדיוור לגיטימי שהנמען הסכים לקבל. 69% מהמנהלים עוד מסכימים כי זול יותר לשמור על לקוח קיים מאשר להשיג לקוח חדש. אם כך, מדוע לא לעשות זאת באמצעות הדואר האלקטרוני בעלויות אפסיות?


ולשאלה – למי מדוורים? האידיאלי ביותר לדוור לרשימת התפוצה של הלקוחות שלך. וזאת במקרה כמובן שאספת לצד פרטיהם האישיים גם את כתובת הדואר האלקטרוני.


הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה