דיוור אלקטרוני ישיר ללקחותיך הינו כלי שיווקי יעיל
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 30 שנ'
הדיוור האלקטרוני הישיר (Marketing Mail) הפך לאחד מצינורות השיווק המועדפים על לא מעט בעלי עסקים. אין הכוונה לדואר זבל שמציף את תיבת הדוא"ל שלנו יום יום (50% מהתעבורה ברשת הנה דואר זבל), אלא לדיוור לגיטימי שהנמען הסכים לקבל. 69% מהמנהלים עוד מסכימים כי זול יותר לשמור על לקוח קיים מאשר להשיג לקוח חדש. אם כך, מדוע לא לעשות זאת באמצעות הדואר האלקטרוני בעלויות אפסיות?
ולשאלה – למי מדוורים? האידיאלי ביותר לדוור לרשימת התפוצה של הלקוחות שלך. וזאת במקרה כמובן שאספת לצד פרטיהם האישיים גם את כתובת הדואר האלקטרוני.
הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה