שתף את צוות המכירות בכל התהליכים, בדרך לאירוע השיווקי
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 47 שנ'
הצלחת האירוע תבחן בטווח הקצר על פי שביעות רצון הלקוחות ובטווח הארוך על פי תרומתו להגברת המכירות או עמידה ביעדים שהצבת לעצמך טרום האירוע. שיתוף צוות המכירות בכל התהליכים הינו חובה. תוכל להתייעץ עמם לקראת הפקת האירוע. הם מחוברים יותר מכולם ללקוחות והצלחת האירוע היא גם הצלחתם. צור מתח חיובי לקראת האירוע – עדכן את העובדים מדי פעם בפרטים לקראת האירוע ורתום אותם. תזדקק להם במיטבם ביום הכנס, כדי לקבל את פני האורחים, להתחבר אליהם בהפסקות וליצור עימם קשרים אישיים שיאפשרו מהלכים עסקיים לאחר תום הכנס. זכור כי עובד ששיתפת בתוכניותיך הינו עובד שאיכפת לו והוא ינצל את הזמן ביעילות להגברת המכירות. ברשת דיור מוגן לאוכלוסיה מבוגרת הוגדרו יעדים אישיים לכל נציג מכירות לפני כל כנס. צוות המכירות הפך ליותר אסרטיבי, נצפתה עליה משמעותית בכמות ה"לידים" וחתימות החוזים בעקבות הכנסים וגם שכרם של נציגי המכירות עלה מאוד.
הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.
-
טיפים להפקת אירוע קד"מ באופן עצמאי
1.קודם כל להירגע - צריך סבלנות ואורך רוח!! 2. חשוב להכין מראש תזרים אירוע...
-
האם כדאי להשקיע בהפקת אירוע ללקוחות? בהחלט כן
אירוע עסקי הינו חלק מתמהיל השיווק. ההחלטה באשר לקיום האירוע, דומה להחלטה...
-
בדוק את הציפיות של קהל המטרה
בהפקת אירוע ללקוחות, כלל טרומי הוא בדיקת הציפיות של קהל המטרה. פנה טלפונית...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה