זרום עם המציאות

ספק אם תוכל למנוע את עליית המחירים שקבע הארגון שלך. לא תוכל להבטיח אפס תקלות במוצר או בשירות שאתה מוכר ולא תוכל לחסום את הלקוח שלך מהאפשרות לקבוע פגישת היכרות עם המתחרים. כנראה שגם לא תוכל לעצור את התקדמות הטכנולוגיה כפי שאתה מכיר אותה כרגע. כל אלה מביאים אותך לנקודת בחירה חשובה נוספת: האם להתאים את עצמך למציאות הזו או להישאר מאחור. להתאים את עצמנו למציאות העסקית פירושו להביא בחשבון כי יתרחשו שינויים רבים אותם לא צפינו מראש ולחפש בכל אחד מהם הזדמנות אמיתית לצמיחה ולשיפור ביצועים אישי.


הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל מרכז טל, טיפוח למצוינות


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי


 

הוסף תגובה