איך לקדם באיביי

על פי דבריהם, מנוע החיפוש של איביי מחפש בשלושה מקומות:

· מילות מפתח בכותרת.

· מילות מפתח בתיאור התכונות הייחדיות למוצר (Item Specific).

· מילות מפתח ב-200 התוים (לא המילים!) הראשונים של תיאור המוצר.

חיפושים אלו הם ברירת המחדל והמועדפים במנוע החיפוש של איביי.

אז איך אפשר לרתום את הידע הזה לטובתנו?

הדבר הראשון שניתן לעשות הוא לנסח כותרות למוצרים שיכילו את מילות הפתח שאנשים מחפשים וכעת זה אף קל יותר לאחר שיש לנו מקום לרישום של 80 תווים בכותרת המכירה.

 

לאחר מכן יש להשתמש באותן מילות מפתח חשובות ברישום מאפייני המוצר ב- Item Specific. זהו גם המקום להכניס כמה מילות מפתח נוספות שאולי לא התאימו ולא יכלו להיכנס לכותרת המוצר הקצרה.

כאשר אנשים כותבים לי בבקשה להעריך ולתת ביקורת על הצעות המכירה שלהם באיביי, אחד הדברים שאני שמה לב אליהם הוא שאנשים נוטים למקם מידע לא רלוונטי דווקא בתחילת תיאור המוצר, ולפעמים גם שמים שם תמונות או באנרים.

לא פעם אני רואה בתחילת תיאור המוצר באנרים של שירותים כמו Auctiva  או Vendio. ובכן, כאשר אתם עושים זאת מנוע החיפוש של איביי רואה רק את תווי הקוד של הבאנר, במקום את מילות המפתח שלכם!

 

הבאנרים האלו הם כלי מצוין המסייע במכירות, אבל אם תמקמו אותם בתחתית תיאור המוצר שלכם תוכלו להציג מילות מפתח חשובות בתחילת התיאור. כך תשיגו תוצאות טובות בחיפוש!

 

בהצלחה

יעל

הוסף תגובה