מאוד חשוב לבנות מנגנוני עדכון ותחזוקה של האתר

בשיר המפורסם אומרים ש"לא נעים לראות גן סגור" ואנחנו אומרים שעוד יותר לא נעים לראות אתר לא מעודכן. מאוד חשוב לבנות מנגנוני עדכון ותחזוקה של האתר. אתר לא מעודכן יכול לגרום לירידת כל ההשקעה באתר לטמיון. מומלץ לבנות מנגנוני הזנה ועדכון קלים ולהגדיר פונקציה בארגון (שמוקצה לה הזמן המתאים) לביצוע העדכונים והשינויים. מומלץ גם לדאוג לכך שמהמנכ"ל של החברה ייכנס לאתר בתדירות גבוהה. מהניסיון האישי, אם המנכ"ל של החברה ייכנס פעם בשבוע (ואפילו פעם בחודש) לאתר של חברתו תעלה החשיבות של האתר בארגון. מסיבה זו אנו ממליצים להגדיר את דף הפתיחה של האתר כמסך הפתיחה של המנכ"ל על המחשב האישי שלו.


הטיפ ניתן ע"י זיו מנדל וערן לסר, מנכ"לים בחברת ג'ון ברייס הדרכה.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה