יש לבנות מנגנוני שרידות ודיווח אוטומטי על כל נפילה ותקלה באתר

אתר האינטרנט שלכם הוא מערכת קריטית שצריכה לעבוד מסביב לשעון (מה שאצלנו בתל-אביב מכנים "אתר ללא הפסקה"). חשוב להדגיש שחלק לא קטן מהגולשים ניגשים לאתר של החברה בשעות לא קונבציונליות (שעות הלילה המאוחרות או בסופי שבוע) . ברוב הארגונים בשעות אילו לא קיימת פעילות של אנשי המחשב ולכן יש לבנות מנגנוני שרידות ודיווח אוטומטי על כל נפילה ותקלה באתר. אנו ממליצים לבחון את בניית האתר על מחשב של ספק חיצוני המהווה לשכת שרות לתחום (בצורה זאת ניתן להשיג יתרון נוסף של שיפור ביצועים). יש לזכור שבחלק מהמקרים אתר שנפל משמעותו אובדן לקוחות ולכן נקודה זאת מאוד קריטית.


הטיפ ניתן ע"י זיו מנדל וערן לסר, מנכ"לים בחברת ג'ון ברייס הדרכה.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה