מיתון? במקום להתייאש, בצעו שיווק יזום

אנו שולטים בתגובתנו לשוק ולא במצבו, אנו יכולים לשקוע בדיכאון עסקי ולהתלונן ללא הפסקה ומכך לא תצמח שום תועלת. מי שרוצה להניע את העסק שלו קדימה חייב לנקוט ביוזמה שיווקית ולאמץ לעצמו גישה חיובית.

על בסיס הרעיון של "אנו מסרבים להשתתף בתוקף במיתון", המרכז הישראלי לשיווק פועל עבור לקוחותיו בשיווק יזום לפלחי שוק פוטנציאלים המוגדרים מראש תוך כדי תאום פגישות במטרה לפתוח דלתות לאנשי השטח ולהניב עסקאות בפועל. בשוק שכזה חברות שאינן יוזמות שיווק – אינן שורדות. בהצלחה.


הכותב הוא דרור כהן, מנכ"ל "המרכז הישראלי לשיווק", מומחה בהקמה, ניהול והדרכת מערכי מכירות.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה