שפת הגוף, שפה חשובה בניהול מו"מ
- 10/10/2011
- זמן קריאה מוערך: 50 שנ'
שפת הגוף – שפה חשובה במכירות, ניהול מו"מ וניהול קשר עם לקוחות ואנשים בכלל, חשוב לשים לב לדברים הקטנים בשפת הגוף, אשר עשויים לסייע להבין דברים גדולים יותר.
הנה כמה דוגמאות מתוך המגזין Selling Power:
מצמוץ – קצב המצמוצים גבוה יותר כאשר אנשים כועסים או נרגשים.
פני פוקר – מבט חלול או היעדר הבעה מעיד על כך שאנשים אינם רוצים שתדע אודות ההרגשה שלהם.
הרמת גבה – כאשר אנשים מרימים גבה אחת, הדבר מעיד שאינם מאמינים למה שאתה אומר.
כפות הידיים פתוחות – הדבר מעיד על פתיחות ואמינות. היזהר מאנשים שכפות הידיים שלהם סגורות.
ראש פונה – אנשים המעריכים את מה שאתה אומר עשויים להפנות את ראשם לאחד הצדדים, בצורה שבה הם שומעים אותך טוב יותר.
תנוחת הגוף – אנשים שעלולים להיות משועממים, לא בטוחים או שאינם מסכימים עם מה שאתה אומר, מפנים את גופם ממך או נשענים לאחור בכיסא. ר
רגליים משולבות/ זרועות משולבות – הדבר מעיד על אי נוחות של האדם מולך מדבר מה שאתה אומר.
מאת אורן בסון, עורך פורטל השיווק הישראלי Allmarketing ומנכ"ל חברת "אולמדיה – ייעוץ תקשורתי שיווקי".
-
נסה לחסוך בפרטים אישיים בטלפון, וקבע פגישה במקום קצת מרוחק מביתך
במהלך ביצוע עסקת המכירה חשוב לשים לב לכמה כללי זהירות ! נתחיל בכך שנאמר...
-
אל תאמר את המחיר הסופי שלך בטלפון
זה בסדר לומר שאתה גמיש במחיר, אבל לעולם אל תאמר את המחיר הסופי בטלפון...
-
היזהר מקונים שרוצים לנהל מו"מ כפול על מחיר הרכב שלך
אל תנהל משא ומתן בטלפון, היזהר מקונים שרוצים לנהל משא ומתן כפול, זאת...
-
צור מגע
כשאתה הולך לפגישה הבאה של אימון מכירות, או לכנס הבא, תפוס מקום בשורה...
-
לעתים, בשביל לקבל "כן", צריך רק לבקש
הרבה משווקים לא שואלים שאלות לסגירת עסקה, מחשש שיקבלו תשובה שלילית....
-
כל מה שצריך לדעת על עולם העסקים ניתן ללמוד מסיפור נוח והתיבה
הנה משהו נחמד שהגיע לתיבת הדואר האלקטרוני שלי: 1. אל תפספס את הפלגת הסירה. 2....
הוסף תגובה