מספר כללים לקידום העסקים שלך
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 35 שנ'
טפח יחסים ושמור על קשרים טובים עם לקוחותיך – הם מקור לעסקים חדשים.
חיוך לא עולה כסף, אבל שווה זהב.
קונה מרוצה הופך ללקוח נאמן וממליץ.
התייחס לכל פגישת מכירה – כיצירה חדשה.
התחל כל פגישת מכירה במתן תשורה ובשיחה חברותית.
צור כימיה עם הלקוח, ודא שביעות רצונו.
"צורכי הלקוח" הנם מערכת יחסים נעימה עם המוכר.
אם לא תטפל כיאות בלקוח שלך – המתחרה שלך כן…
פתח התנהגות ידידותית ויצירתית להיטיב עם הלקוחות שלך.
תן ללקוח אביזרים שיעזרו לו תמיד לזכור, לטלפן ולהמליץ עליך.
הלקוח הוא שגריר מעולה, הצע לו תמריץ שיפנה לקוחות אליך.
צור ריגוש אצל הלקוח שלך באמצעות גימיק חדש.
לקוחות אוהבים לקבל מתנות, נצל זאת בכל עת לטובת עסקיך.
באדיבות צבי סתוי, סתיו מוצרי פרסום
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה