עבור כל דף באתר, יש לקבוע מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביא לביצועה
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים עוזבים את האתר לפני שהם ביצעו רכישה היא מחסור בקריאה לפעולה: האלמנט הקטן שקורא לגולש "קנה עכשיו", "הרשם עוד היום לרשימת התפוצה שלנו".הגולש קרא את הדף, הגיע לסיומו ועזב.
על מנת למקסם את יחס ההמרה כל דף באתר חייב שתהיה בו סוג של קריאה לפעולה. הפעולה יכולה להיות מעבר לדף הבא, הרשמות לרשימת תפוצה או, גולת הכותרת, הכנסת פרטי כרטיס האשראי וביצוע ההזמנה.
אסור להשאיר דף שממנו לא יהיה לגולש לאן להמשיך. יש לקבוע עבור כל דף באתר שלנו מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביאו לביצועה.
מאת ניר אדר
באדיבות K קידום אתרים מקצועי
-
ככל שיותר אתרים נותנים קישור אליכם, זה מהווה, מבחינת גוגל, הצבעת אמון באתר שלכם
אחד הפרמטרים החשובים בהם נעזר גוגל, בבואו לקבוע את מיקום האתר שלכם,...
-
Yahoo מאנדקס גם אתרים אליהם אין אף קישורים נכנסים
הוספת אתר למנוע החיפוש יכולה להיעשות במספר דרכים: 1. ניתן לחכות שרובוט...
-
ידע ויכולת טכנית הכרחיים להצלחת האתר שלך
כדי שאתר האינטרנט שלך באמת יצליח כעסק, אתה חייב ידע ויכולת טכנית...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה