כדי להתחמק ממסיחים בעבודה, הכינו לכם סדר יום קבוע
- 13/08/2011
- זמן קריאה מוערך: 29 שנ'
למרות שלרוב האנשים יש סדר יום קבוע, עדיין קשה להיכנס לתלם בתחילת יום עבודה, וקל יותר ליפול למלכודת של "מריחת" הבוקר עם עוד כוס קפה אחת, ועוד שיחת חולין במסדרון.
כדי להתחמק ממסיחים אלה, הכינו לכם טקס יומי קבוע של ניקוי או סידור השולחן.
לאחר מכן, התחילו את יום העבודה במשימה אהובה: טלפנו ללקוח איתו היה לכם קשר טוב בתקופה האחרונה, או עיברו שוב על הדו"ח שהכנתם על פרוייקט מוצלח. עצם הישיבה ליד השולחן, ועיסוק בחפצים שלכם, יקלו עליכם לעבור במהירות רבה יותר לסדר היום הרצוי.
ד"ר מירה חניק, יועצת ארגונית ומאמנת אישית להצלחה, מנהלת אתר "הדרך למעלה"
-
דבקות במטרות לטווח הקצר, משפרת את הסיכויים להשיג את המטרות לטווח ארוך
כדאי לקבוע מטרות כלליות; מה רוצים להיות ומטרות ספציפיות שיקדמו אותנו...
-
תפקיד חדש הינו הזדמנות לצמיחה
הסתכל על תפקיד חדש (בין אם הוא תפקיד מקצועי, ניהולי, או אחר) כעל הזדמנות...
-
למד להכיר את האנשים החדשים איתם תעבוד, ואל תצמיד להם תוויות
גם אם התפקיד החדש הוא באותה יחידה בה עבדת, ללא ספק, תזדקק להכיר אנשים...
-
כל אדם הוא אחד ויחיד בפני עצמו. תן להם צ'אנס להפתיע אותך
נסה להיות פתוח וחסר-פניות בקשר לקביעות שלך לגבי האנשים איתם תעבוד....
-
שמור על גישה אובייקטיבית
בימים הראשונים בתפקידך החדש, יגיעו אלייך מסרים מסוגים שונים. חלקם מאנשים...
-
השקע כבר בשלב הראשון ביצירת מוטיבציה והתלהבות מן המסרים שלך
אם נבחרת לנהל צוות או להוביל קבוצה חדשה, נסח מסר חזוני ברור וסוחף לגבי...
הוסף תגובה