אין תמהיל אחד נכון לשיווק באינטרנט. לכל חברה יש את זה שמתאים לה

אין תמהיל אחד נכון לשיווק באינטרנט. לכל חברה יש להתאים את התמהיל על פי גודלה, יכולותיה, מצב הפעילות באינטרנט, מטרות הקמפיין. ישנו מספר רחב של אפיקי פרסום באינטרנט, ואפיקים חדשים ממשיכים להתווסף. בין אפיקי השיווק בהם ניתן להשקיע: שיווק דרך מנועי חיפוש, באנרים, שיווק ויראלי בעזרת סרט וידאו מצחיק או מבצע הדורש הבאת חברים, פרסום בפורומים ובלוגים, דיוור ישיר ברשות ושיווק דרך רשתות פרסום. כדאי להכיר את החסרונות והיתרונות של כל אפיק, ובכל מקרה כמו בפרסום מחוץ לרשת, כדאי לבצע פיזור מושכל של ההשקעה ולבנות חבילה הכוללת מספר אפיקים.


אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z, שיווק בינלאומי באינטרנט

הוסף תגובה