מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 33 שנ'
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח, חייב לעמוד מאחורי הפעילות הפרסומית אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד. דף "נחיתה" הוא הכינוי לעמוד האינטרנט אליו מגיע הגולש לאחר שהביע עניין ולחץ על הבאנר או הקישור בפרסום. אם גולש יתעניין במה שיש לחברה להציע, אך יגיע לדף מאכזב שאינו מספק את הפרטים הנכונים, מעוצב בחוסר טעם, או שאינו מספק את התכנים להם הגולש ציפה, הגולש יתאכזב, וללא היסוס יעזוב את האתר בלחיצת כפתור. כמו כן יש לוודא כי האתר מוכן מבחינה טכנית לטיפול בזרם גדול של גולשים, וכי מערך המכירה והשירות של החברה ערוכים לטיפול בפניות רבות.
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
פרסם את אתרך בצורה אגרסיבית ועניינית
"הפרסום עוזר", זו לא קלישאה. פרסם את אתרך בצורה אגרסיבית ועניינית. השתמש...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה