דיבור על היתרונות והתועלת שללקוח יש ענין בהם – יוצר מומנטום!
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 12 שנ'
דיבור על היתרונות והתועלת שללקוח יש ענין בהם – יוצר מומנטום! תפקידך הוא לברר באיזו תועלת מגלה הלקוח ענין. פירוט כל מה שאתה יודע על המוצר או השירות שלך – יוצר שיעמום!
בני ישראלי, מחבר הספר "איך להצליח בחיים, טיפים להצלחה בחיים ובמכירות"
קטגוריות
עוד בנושא
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה