למה מתכוון הלקוח כשהוא אומר לא?
- 10/10/2011
- זמן קריאה מוערך: 9 שנ'
למה את מתכוונת כשאת אומרת לא?
האם זה כן – האם זה לא?
למה מתכוון הלקוח כשהוא אומר לא?
בדרך כלל הוא מתכוון לכן, אבל…
הוכח לי שאהיה צודק אם אחליט שכן
קטגוריות
עוד בנושא
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
איך תכתבי מייל שיתייחסו אליו: כותרת שיווקית, כתיבה בהירה, פרטים מלאים בסוף
איך לגרום לאנשים להתייחס למיילים שלכן? -פתיח בצורת משפט חוכמה או שאלה -כותרת...
-
זכרי את ימי ההולדת של הלקוחות שלך
איך לרגש את הלקוחות שלכן? בררו באחת השיחות את תאריך יום ההולדת שלה/...
עוד מאותו הכותב
-
שפת הגוף, שפה חשובה בניהול מו"מ
שפת הגוף – שפה חשובה במכירות, ניהול מו"מ וניהול קשר עם לקוחות ואנשים...
-
צור מגע
כשאתה הולך לפגישה הבאה של אימון מכירות, או לכנס הבא, תפוס מקום בשורה...
-
לעתים, בשביל לקבל "כן", צריך רק לבקש
הרבה משווקים לא שואלים שאלות לסגירת עסקה, מחשש שיקבלו תשובה שלילית....
הוסף תגובה