5 טיפים ראשונים איך להיות מנהל טוב
- 16/02/2012
- זמן קריאה מוערך: 45 שנ'
הידעתם שהגורם המשפיע על החלטה של עובדים האם לעזוב את מקום עבודתם או לא הוא עד כמה המנהל האישי שלהם טוב, מתחשב ומשרה אווירה טובה?
אני בטוח שתמצאו כי המנהלים שהשאירו בכם את התחושות הכי טובות נתפסו בעיניכם כמנהלים טובים. אם כך:
מנהל טוב עומד מאחורי הערכים שלו ומהווה דוגמא אישית לעובדים שלו.
מנהל טוב מתייחס לעובדים שלו כאל בני אדם, מכבד אותם ונותן להם להביע את דעותיהם ורגשותיהם.
מנהל טוב נותן לכל עובד ועובד להרגיש חלק מהקבוצה, להרגיש שייך ולויאלי לארגון.
מנהל טוב ערני לבעיות אישיות בחיי העובדים שלו, שואל ומתעניין מתוך אכפתיות אמיתית.
מנהל טוב מעורר בעובדים שלו מוטיבציה לקום כל בוקר לעבודה ולעשות אותה על הצד הטוב ביותר.
בתור מנהלים נפלה בחלקכם הזכות להשפיע על אנשים ולעצב אותם, להוות דוגמא אישית למנהל טוב שהעובדים שואפים להיות כמוהו ובדרך זו לתרום לארגון אותו אתם מייצגים.
האם אתם מנהלים טובים? בדקו את עצמכם. לחצו על הלינק המופיע למטה ותטפסו על סולם ההצלחה!
-
כמה באמת חשובה פוליטיקה ארגונית לקידום במקום העבודה?
פוליטיקה ארגונית היא מערכת היחסים הנמצאת במקום העבודה, במשרד או בארגון...
-
הכל פוליטיקה בארגון?
פוליטיקה ארגונית היא האסטרטגיה שאתם חייבים כדי שתוכלו להתקדם בארגון! אנשים...
-
תכונה מספר 1 של מנהל – למדו לשחק את המשחק
כדי ללמוד איך לשחק את המשחק, קודם כל עליכם להבין מהי הפוליטיקה הארגונית...
-
תכונה מספר 2 של מנהל - תתחילו להתבלט
תכונות של מנהל אינן מולדות, לכן אין שום סיבה שעם תשומת לב לאנשים ולמתרחש...
-
תכונה מספר 3 של מנהל – לחתור למצוינות בתפקידכם הנוכחי
כמובן שאתם חייבים לשאוף תמיד למצוינות בתפקיד אותו אתם מבצעים, גם אם...
-
תכונה מספר 4 של מנהל - אל תניחו הנחות
אל תניחו שהממונים עליכם יידעו על כוונותיכם לקבל קידום או להגיש מועמדות...
הוסף תגובה