3 טיפים איך להיות מנהל טוב
- 16/02/2012
- זמן קריאה מוערך: 46 שנ'
האם כל אחד יכול להיות מנהל טוב? האם יש בי את מה שצריך כדי להיות מנהל טוב? מה נדרש ממני כדי לנהל את העובדים שלי נכון? האם אצליח להניע אותם ולהביא אותם להישגים הנדרשים?
אם גם אתם מעסיקים את מחשבותיכם עם השאלות הנ"ל, תוכלו כבר עכשיו לעצור את החששות ולפרוץ קדימה לניהול טוב ונכון בעזרת הטיפים הבאים:
הניעו את העובדים שלכם – מנהל טוב יודע להניע את עובדיו לחתור להשגת מטרות הארגון על ידי החדרת מוטיבציה.
תנו לעובדים שלכם תחושת שייכות – מנהל טוב מאפשר לעובדים שלו להרגיש נחוצים ולהיות חלק פעיל מקבלת ההחלטות בארגון
בדוק האם העבודה מתנהלת כסדרה גם כשאינכם בסביבה – מנהל טוב הוא מנהל שבהעדרו העבודה ממשיכה כסדרה ללא תקלות.
בתור מנהלים נפלה בחלקכם הזכות להשפיע על אנשים ולעצב אותם, להוות דוגמא אישית למנהל טוב שהעובדים שואפים להיות כמוהו ובדרך זו לתרום לארגון אותו אתם מייצגים.
האם אתם מנהלים טובים? בדקו את עצמכם. לחצו על הלינק המופיע מטה וגלו את הסוד להיות מנהלים מצליחים ומשפיעים!
-
כמה באמת חשובה פוליטיקה ארגונית לקידום במקום העבודה?
פוליטיקה ארגונית היא מערכת היחסים הנמצאת במקום העבודה, במשרד או בארגון...
-
הכל פוליטיקה בארגון?
פוליטיקה ארגונית היא האסטרטגיה שאתם חייבים כדי שתוכלו להתקדם בארגון! אנשים...
-
תכונה מספר 1 של מנהל – למדו לשחק את המשחק
כדי ללמוד איך לשחק את המשחק, קודם כל עליכם להבין מהי הפוליטיקה הארגונית...
-
תכונה מספר 2 של מנהל - תתחילו להתבלט
תכונות של מנהל אינן מולדות, לכן אין שום סיבה שעם תשומת לב לאנשים ולמתרחש...
-
תכונה מספר 3 של מנהל – לחתור למצוינות בתפקידכם הנוכחי
כמובן שאתם חייבים לשאוף תמיד למצוינות בתפקיד אותו אתם מבצעים, גם אם...
-
תכונה מספר 4 של מנהל - אל תניחו הנחות
אל תניחו שהממונים עליכם יידעו על כוונותיכם לקבל קידום או להגיש מועמדות...
הוסף תגובה