תנו לבאנר אופי לא שגרתי
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 20 שנ'
בבניית הבאנר חשוב לשמור על אותו פונט כמו באתר עצמו היוצר זהות, כמו גם שילוב הצבעים. חשוב לתת אופי לא רגיל לבאנר, להיות חדשני ולחשוב אחרת, בצורה בו הגולש יעצור לפחות לשניה על הבאנר שלכם. אם עשיתם, את זה עשיתם את העבודה. חשוב לזכור כי היצירתיות אינה יכולה לבוא על חשבון הזהות התאגידית שלכם.
הכותב הוא אנטון לוקיאנוב, העוסק בתחום הפרסום המקוון
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה