תן לגולשים בטחון בקנייה

חלק חשוב מהצלחתה של חנות מקוונת הוא הקניית תחושת בטחון לרוכשים. בשל עשרות התלונות שמופצות באינטרנט על הזמנות שלא סופקו או על חברות שאין להן מענה טלפוני ראוי לאחר הקניה גורמים לגולשים רבים לפנות לחנויות המוכרות כמו: וואלהשופס, נטאקשן, אולסייל וכו'. עליך לפרסם מידע רב ככל הניתן אודות החנות שלך, כמה שנים החנות קיימת (במידה ומדובר בחנות וותיקה חנות קמעונאית קיימת), עליך להסביר לגולשים על המוצרים שלך, לתת מידע על שרות הלקוחות לאחר הקניה, לספק מענה זמין אנושי ללקוח שמעוניין לפנות טלפונית (אפילו אם זה מחייב אותך להחזיק פקידה או להתחבר לשרותי מוקד שונים), לאפשר ללקוחותיך להגיע לקחת את הסחורה בעצמם (ללא חיוב דמי משלוח) והכי חשוב לשמור על מוניטין. כל לקוח שקנה אצלך הוא פוטנציאל שיווק, מספיק שיספר לחבר אחר שרכש אצלך במחיר מציאה כדי שתקבל עוד הזמנה. התייחס לכל לקוח כאל "הלקוח".

מאת מאיה בן שלום, מנהלת שיווק אינטרפרו


באדיבות המכון הישראלי לחוות דעת, מומחים ובוררים

הוסף תגובה