תזמינו את המבצעים בפועל לשיחה עם הלקוח
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 28 שנ'
האמת היא שאת המשכורת שלהם העובדים מקבלים לא מהנהלת החברה, אלא מהלקוחות. אבל לא תמיד הלקוח והעובד שמטפל בהזמנה שלו נפגשים אחד עם השני, ולעתים קרובות הם אפילו לא יודעים האחד על קיומו של השני. בכך שתכירו בין הלקוח לבין העובד, לא רק שתוכלו להעלות את רמת המוטיבציה של העובדים, אלא גם תהנו מרווח נוסף – והוא רעיונות חדשים לגבי שיתוף הפעולה עם הלקוח, עליהם יכולים לחשוב העובדים. חשוב שתזכרו להעביר תדרוך לעובד לפני הפגישה, כדי שיידע על מה מותר לדבר ועל מה אסור, אחרת במקום יתרונות תקבלו חסרונות.
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים,...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה