שמרו על מגע קבוע עם לקוחות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 36 שנ'
כאשר אתם מנהלים אנשים מומלץ לבוא איתם במגע.
בשיווק זה דומה. תפנו לאנשים. עשו לכם כלל, פעם בשבוע או אף לעתים קרובות יותר תתקשרו עם הלקוחות השונים שלכם. לצורך כך אתם יכולים לבקר אצלם, או לעשות את זה אצלכם עם הלקוחות שמגיעים אליכם.
אתם יכולים לארגן מצגת, להשתתף בהתייעצות, להשיב לשאלות, לארגן סמינר על המוצרים שלכם עם אנשי ארגון או להיפגש עם הלקוחות של הלקוחות שלכם, למשל עם קונים בחנות, אם אתם סיטונאי גדול.
אם לקוח ישלם לכם בכסף או בשירותים עבור זה – מצבכם מצוין.
תנסו את שיטת התקשורת הזאת עם מספר הלקוחות שלכם, אף אחד לא יהרוג אתכם בגלל זה.
החשוב מכל – הפעילויות הללו אינן מכבידות ויכולות לשפר את יחסיכם עם הלקוחות.
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה